Меню
Ваш кошик

Обмін та повернення

Товар, замовлений в нашому інтернет-магазині, Ви можете повернути, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» в період 14-ти днів, не рахуючи дня покупки.

З метою запобігання непорозумінь, просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури повернення або обміну!

На які товари здійснюється повернення або обмін:

Товар неналежної якості, має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії постачальника)

Продовольчі товари належної якості, поверненню не підлягають!

Згідно з Постановами Кабінету Міністрів України N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N одна тисячі шістсот сорок дві (1642-2004-п) від 13.12.2004, N тисячі сто сімдесят три (1173-2005-п) від 07.12.2005. Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172

Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (продовольчі товари відносяться до таких товарів!)

Процедура повернення:

- Зверніться до менеджером по тел .: +38 (098) 122-62-79 для оформлення заявки на повернення

- Надайте необхідну інформацію (ПІБ, дата і номер замовлення)

- Повідомте причину повернення

Витрати за пересилання товару неналежної якості, магазин бере на себе!

Повернення грошових коштів здійснюється на протязі 3-х банківських днів після отримання товару на склад.

Увага! Ми працюємо тільки з перевіреними виробниками і впевнені в якості продукту, виходячи з цього ми готові йти на зустріч нашому споживачеві, відповідно всі питання і претензії будуть розглянуті індивідуально!